SM baby!!! :D <3

God kväll bloggen!
Det finns en sak som jag inte berättat för er och det är att i morgon bitti kl halv 7 avgår mitt och Lines tåg till Malmö. Gissa vad vi ska göra!! Jo vi ska på Konståknings SM!!! :D Det ska bli så jävla kul. Vi har längtat sen en månad tillbaka och imorgon smäller det.
Nu sitter jag i Lines rum medanst hon duchar. Eftersom tåget går så tidigt imorgon så sover jag här som ni kanske förstått ;)
Men nu måste jag gå, ska snart lägga mig i Lines säng och kolla på Finalen av Paradise hotel men det tråkiga är att jag redan vet vem som vinner eftersom en viss Ludwig Ahlqvist har skvallrat..... Inte kul!! men men ;)
God natt på er och hoppas ni får en toppen helg för det kommer vi ha :D <3
Hittade två jätte söta bilder på Line, på hennes dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0