ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH....

Okej maten var inte riktigt färdig så jag tänkte att jag skriver om dagen nu.

Min dag började som valigt kl 8 då jag hade svenska som vi bara läste på super duper skönt. Sen så hade jag elevensval träslöjd då jag jobbade med min stol. Sen hade vi No sen Bild och sen Lunch.

Efter lunch hade vi So och sen musik sen slutade vi.

Jag har haft en ganska rolig dag i dag och på bilden satt killarna och ritade massa tatueringar på sig så jag gjorde en jätte fin på Martin där det stod MAMMA och ett hjärta på armen :D

Mer än så har vell inte hänt.

Men jag stör mig väldigt mycket på en vis person vid namn Cajsa. Förlåt att jag nämner namn men hon är rent ut sagt sjukt jävla jobbig. Hon ska alltid göra annorlunda. Om vi har röstat att vi börjar tidigt och slutar tidigt nej då går hon och tar sovmorgon och tänker sitta kvar när vi alla har slutat för att hon vill. Det är så jävla jobbigt men men nu ska jag äta  


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0