Är det bara jag som har problem med blogg.se? Jag kommer typ dampa!!

Hoppas ni mår bra allihop, själv är jag grymt trött så jag måste snart sova eftersom jag ar nationella prov i svenska i morgon bitti.

I dag har varit en ganska rolig dag i skolan, men jag orkar inte berätta allt. Men efter som dom stängt våran gympasal pågrund av att taket hade böjt sig så fick vi åka pulka istället :D

 

Sen efter skolan kom jag hem och gjorde våfflor och det var gott mårnitro :D

Sen var det tränings dags och träningen gick ganska bra.

Efter träningen fick jag och Line reda på att våran tränare sagt fel gymnasium så det är inte i nacka utan i Haninge dom ska öppna konståknings gymnasium, så vi får se hur det blir med det.

Men nu ska jag sova jag skriver mer i morgon =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0