En fredag kväll :D

Hej hej alla tänkte börja med att berätta om går dagen som var mycket trevlig. Det börjde med att vi hade en vanlig skol dag. Sen när vi slutade drog jag och tjejerna in till stan och såg  premiären av Valentines Day och den var as bra.

Sen efter drog jag och Felicia hem till Emelie och åt köttfärssås som hennes pappa gjort  och var jätte god :D

Sen drog vi och mötte killarna och tjejerna igen och var ute en stund sen gick vi tjejer hem till Malin och hade det lite mysigt och spelade ganska hög musik. sen efter en tag kom Hendrik och Jonas det med. Vid halv 11 tiden kom pappa och hämtade mig eftersom jag hade tävling i dag.

Tävlingen gick bra jag gjorde fel fritt åk till jag ramlade på flygskäret och ligger nu på en fjärde plats efter korta men det som var tråkigt var att jag skulle ha legat 1 om jag inte ramlat :( men det tar vi igen i morgon :D så önska mig lycka till :P

Men nu ska jag titta på reprisen av blåsningen


Kommentarer
Postat av: Linnea

lycka till :D

2010-02-13 @ 20:08:48
Postat av: Amanda

sv: coolt.

2010-02-14 @ 00:45:32
URL: http://amandalouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0