Fredag, Fredag, Lördag :P

Halloj bloggade inget i går eftersom jag inte hade någon tid över.

Min dag skulle ha börjat kl kvart i 9 men eftersom jag hade varit uppe hela natten och tittat på Konståknings OS så försov jag mig till 9 så det var bara att slänga på sig kläder och åka till skolan. Men som tur var kom jag bara 30 min sent :D

Sen slutade jag kl kvart över 1 och då åkte jag hem. Vid kl 3 skulle jag klippa mig. Klippte bara 2 cm så det syns typ inte :D

Sen vi kl 6 skulle jag möta tjejerna vid passione i salem för vi skulle käka pizza sen så gick vi hem till mig och kollade på film. Filmerna vi kollade på var ”The ILand” och ”The proposal” båda var sjukt bar :D

 

Sen i morse så hade jag träning i 3 timmar. Det gick inte så jätte bra. Jag hade fortfarande ont i mitt revben eftersom jag ramlade rakt på magen i torsdag :( Wellwell.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på ”I taket lyser stjärnorna”

Men kanske skriver mer sen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0