Samma sak varje dag :P

Hej hej i dag har det inte hänt något speciellt utom nationella svenska C som vi gjorde efter lunch och det gick as dåligt :(

Annars så har jag bara tränat och det gick inte häller så bra. Och dessutom var det bara jag och Ronja där första halvtimmen eftersom ingen sagt till oss att dom flyttat fram träningen en timme så ronja ringde mig halv 6 och sa att vi hade träning då så på 7 min han jag ringa Lea och Alexandra äta upp min macka, springa upp till ishallen, knyta mina skridskor gå på toan och komma ut på isen snacka om snabb ;P

 och sitter nu och tittar på made in Sweden och pluggade nyss matte men jag känner mig väldigt säker på allt så nu ska jag göra hemkunskaps läxan :P
men nu ska jag göra färdigt läxan men jag kanske skriver sen :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0