SPORTLOV!!!:D

Halloj alla sitter nu och tittar på ”Hitta Nemo” och jag måste säga filmen är super bra :P

I dag har det inte hänt så mycket i skolan. Vi har mest tagit det lugnt. Efter skolan gick jag ner till Rönninge centrum och satte mig på fiket med Felicia och Amanda mysigtvärre.

Och nu är det äntligen SPORTLOV så jävla skönt!! :D 


När jag kom hem så kom Adrian hit eftersom han ska sova här eftersom Adrian och David ska åka till polen i morgon så jag kommer vara ensam hemma hela sportlovet :D

Sen så åkte mamma och jag till affären och handlade kom hem med en halsduk (Har typ tussen), shampoo, Balsam, någonting man har innan man plattar håret och hårspännen.


Under lovet Ska jag bara ta det lugnt och vara med mina kära vänner.

Men nu ska jag se på Nemo och sen lets dance

 

pusspuss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0