Första inlägget 2010 :D <3

Hej bloggen och alla som läser det är blir då första inlägget får 2010. Jag hoppas att alla haft en fantastisk nyårsafton som jag :P

Som sagt firade jag tillsammans med Karin, familjen Johansson och min egen familj. Och vi hade grymt mycket raketer och mycket skratt.

Om ni vill se våran värsta raket kan ni se den här:

Ni kanske såg dom om ni var i närheten av svampstigen. Varje låda är typ 3 min lång och raketerna är inte små som ni kanske såg på filmen.

Men nu ska jag ta och fixa mig och sedan gå upp till mina kusiner tror jag.

Men bilder kommer sen

GOTT NYTT ÅR <3 :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

gott nytt år :D<3

2010-01-03 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0