LONDON :D <3

Halloj jag vet Att jag Int bloggat Men det är Att Bara för jag haft träningsläger och jag har varit helt slut. Kommer bara slänga i Ett kort inlägg nu Eftersom jag åker till London på onsdag så kommer jag Int blogga den Fören Tidigast 9 januari. Om jag orkar. Och jag kommer ha ganska fullt upp Som ni kanske ser.


5 januari - min lille bror har tävling

6 till 9 januari - LONDON

10 januari - träning

11 januari - Jag och min kusin fyller år och jag har prov.

 

Men annars så har lägret gått bra har haft ont i hela kroppen och Speciellt i ryggen annars har det varit bra men väldigt jobbigt.


I dag var det sista dagen på lägret och det är så skönt: P


HAHA När jag och Lea Stod och Väntade på Att Leas mamma skulle Komma så skrev vi lite på våran tränares bil: P Undra om hon såg det, men Det borde det hon Eftersom stod på Rutan XD


Men nu ska jag ta och fixa mig lite och sen se på PH har längtat på Att det ska Börja: D


Puss Puss <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0