Måns Zelmerlöw <3 :D

Hej sitter nu och kollar på made in swedwen och läser en artikel på över tre sidor och gissa om ven. Jo MÅNS ZELMERLÖW :D 

I dag har jag inte gjort så mycket jag har varit i skolan och haft det mycket trevligt. Jag blev äntligen färdig med min filt till lilla Kendra :D den blev super fin jag är jätte nöjd :D

Sen så skulle jag gå på Sjödals öppet hus i dag men eftersom Linnea inte svarade så gick jag på träningen. Och sen när jag kommer in i omklädningsrummet ser jag att hon ringt mig så jag ringer upp då hade hon råkat somna ;D

Träningen gick inte alls bra jag gjorde bara illa mig hela tiden jag satte skenan i benet jag ramlade och gjorde illa mitt finger har fortfarande lite ont i nyckelbenet och sen när jag hoppade axel så ramlade jag på något konstigt sätt och fick värsta huvudvärken :(

Men nu ska jag vara inne lite på datorn och sen se på Konståknings EM herrarnas Långa så jag skriver vell mer i morgon efter jag kommit hem från flotsbro dit vi ska med skolan i morgon jag ska åka med dom söta tvillingarna Ebba och Alva :D

Men god natt om jag inte skriver någonting mer <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0