Paradise hotel :D <3

Hej bloggen det är snart dags för paradise hotel och sen direkt i säng.

Jag kom nyss hem från träningen som gick sådär eftersom jag hade ont i både nyckelbenet och i huvudet. I nyckelbenet vet jag inte varför jag har ont måste ha ramlat på något konstigt sätt i lördags. Men jag har haft huvudvärk hela dagen eller nästan jag fick nämligen en boll i ansiktet i dag på idrotten dock inte med vilje av den personen. Men när jag fick den i huvut så typ kändes det som om jag skulle svimma och jag såg inget det var bara suddigt men jag klarade mig och fick bara huvudvärk.

Men jag ville gå på träningen ändå eftersom jag måste gå på öppet hus på lite olika gymnasium den här veckan tror jag det är :D

Men nu ska jag sluta skriva ta bort sminket och lägga mig i min sköna mjuka säng

God Natt och Sov Sött <3 :D


Kommentarer
Postat av: saga

Gullig design och bra blogg:)!

2010-01-19 @ 17:59:17
URL: http://hejsagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0