12 - 14 Juli

Jag har inte berättat om vad jag har gjort dom senaste dagarna, så det gör jag nu :P

I måndags kväll så åkte jag hem till Denice och sov där vi gjorde inte så mycket var och badade eftersom det var så varmt. Vi var och badade i hökmossen. Där träffade vi även hennes kompisar typ Daniela, Felicia, Ludde, Daffy, Nico,  Malmis tror jag  och jag massa mer som jag inte vet vad dom heter :P sen vid kl 6 typ åkte jag hem.

Sen I går vid halv 10 så ringde min morbror mig och frågade om jag ville med till Tom Tits och det var klart jag ville :D

Vi hade det super kul och det var hur varmt som helst :P  men vi ska inte klaga på värmen :D

Sen på väg hem så stannade vi och åt på McDonald’s , jätte gott :D

Sen så åkte vi och handlade en vattenspridare på biltema sen åkte vi hem och jag sprang in och hämtade badkläder. Sen skjutsade han mig till rönninge till bartorp. På bartorps bryggan så mötte jag Karin och sen kom Johanna och Emelie och hämtade oss med båten och vi drog över till Ensta Ö och badade och solade :D så det blev en mycket lyckad dag det med :D <3


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0