Hemma från GOTLAND :(



Heej bloggen förlåt för dålig uppdatering, men jag har ju varit på gotland på läger och kom hem igår :( Jag har haft det sjukt bra och träningen var hur bra som helst :)  Jag stod trippel salcow, trippel tolop och trippel ögel på två fötter så jag hoppas jag står dom på salem lägret vecka 32 :D

Men det var inte kul att lämna alla igår jag saknar dom redan :( fy fan en vecka är för lite nästa år blir det minst 2 :D  sen var vi jätte snälla mot Ludde, Hjalmar och Hampe så vi alltså jag, Line och Lea gick och köpte godis till dom för 150 kr snällt va :D

 

Sen så tyckte kalle att jag skulle flytta till Köpenhamn och börja träna för han, men jag ska i alla fall kanske åka ner i jul på ett jul läger :D  

Men nu orkar jag inte skriva mer :D

Men juste jag måste bara berätta om hemresan fy fan asso :O

Först när Hjalmar och Ludde lämnat oss vid båten så var båten minst 30 min sen, sen när vi äntligen får gå på och åka iväg så var det så stora vågor att båten gungade som jag vet inte vad. Folk satt och spydde, grät och hade panik hemskt :O till och med jag som aldrig varit åksjuk spydde två gånger det var så sjukt äckligt men det var en snäll pappa som typ kom och hjälpte till :)

Men nu ska jag ta och kolla på tv och äta frukost :D

Bilder & vidios kommer senare :D


Kommentarer
Postat av: julia

HEJ VANESSA!

Guuuud vad jag saknar Gotland! Det är helt sjukt! Jag saknar alla er, kalle, sassa och killarna och clara och massa folk! Tänkte bara säga det. Hälsa alla!

Puss <3

2010-07-28 @ 20:37:42
URL: http://www.jullsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0