I Slovenien

Hej bloggen jag vet att jag inte bloggat pa typ 100 ar och jag overdriver inte.
Men nu ar jag i slovenien och har haft 30 grader dom tva forsta dagarna. men idag nar jag vaknade sa regnade det :(
Men vi har inte gjort sa mycket eftersom vi bara varit har i 3 dagar :D
Men igar sa var vi pa min pappas kusins frus 50 ars fest :P  och har i slovenien sager man abraham till 50 :D
Det  var inte sa jatte kul eftersom vi nite fattar vad dom sa. Men om vi hade fattat hade det nag varit as kul :D
Men nu sa ar vi hos min pappas bardomskompis och dom har dator som tur ar far min farmor har ingen :P

I morgon ska jag nog ga ut och springa dom har jatte fina loparbanor och sen ska jag forsoka fa med min pappa till en ishall eftersom jag har med mig mina skridskor, och jag har inte akt pa jatte lange :D 

Men nu ska jag ga ner och vara lite trevlig :D jag vet inte om jag kommer kunna skriva nagot mer men ni far staut :P men jag ska ha det bra Sola och bada och bli brun jag har redan fatt bikini rander pa bara 2 dagar :D 

PussPuss ha det bra :D <3 

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hej! Nu har jag en ny tävling där man kan vinna en egendesignad bloggdesign. Eftersom att du var med och tävla förra gången kanske du gärna vill vara med igen och få en ny chans! :) Hoppas du är med!

2010-06-21 @ 19:40:31
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0