Dom senaste dagarna :D <3

Halloj alla söt ungar!

Tänkte berätta lite smått om det som hänt mig dom senaste dagarna :D

Igår var det genrep som gällde och det var hur rörigt som helst så man blev väldigt förvirrad men det gick till slut :(

Sen efter så drog jag hem och Denice sov här efter som hon bor i nykvarn så skulle hon få gå upp så tidigt annars.

Sen så vaknade vi kl 7 idag och det var inte så kul efter som vi igentligen hade sov morgon till kl halv 9 :(

Skolföreställningarna gick ganska bra. Första gick bäst då åkte jag felfritt sen på andra så ramlade jag två gånger en gång rakt på mage så jag slog i knäna och nu är det blått och lite svullet.

Sen efter det så följde Vilma med mig hem för att hon inte hade någon skjuts hem. Vi bakade pizza och tittade på konståknings VM och nu gick hon nyss hem.

Imorgon är det dags för en till heldag i ishallen. Min dag börjar redan vid 9 sen har jag tre timmar träning sen senare på kvällen har vi uppvisning kl. 18.30 kom och kolla vetjag :D temat är peter pan :D

Sen på söndag har vi tränarutbildning det ska bli så grymt kul.

Men nu ska jag se på Lets Dance.  

 
Gammal bild från globen :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0