Risifrutti sug :P <3

Halloj sitter i köket och äter min efterlängtade Risifrutti :D ni annar inte hur länge jag har varit sugen på risifrutti, enda sen vi var i Göteborg :D jag hade tagit med mig en som jag lagt i kylskåpet hos Linns mamma men min tränare åt  upp den och ni annar inte hur mycket vi skrattade vi var så över trörtta :P

Men men ska snart sätta mig och plugga engelska och NO som är så himla tråkigt :(

Men min dag har varit bra våran idrottsleksion gick as bra och alla blev as trötta :D

Och vet ni vad jag har tänkt göra? Jag har tänkt söka till ett gymnasium i Stenugsund i Göteborg som heter Nösnäs :D  hoppas det bara blir av :D

Men nu måste jag plugga har träning sen så då hinner jag inte

 

PussPuss :D <3



Kommentarer
Postat av: Amanda

är det konståkningsgymnasium? :D <3

2010-03-10 @ 18:03:51
URL: http://amandalouise.webblogg.se/
Postat av: vanessa

SV: aa :D <3

2010-03-11 @ 07:09:08
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0