Lea is gästblogging ;)

Halloj! 

Bra Svengelska där va ;). Nu har Vanessa bestämmt att jag ska gästblogga, så det får väl bli så.
Dagen började för oss båda med träning; två timmar is och sedan en timme fys (som Vanessa inte va med på för hon och Line skulle på uppvisning..) Sedan, efter att jag varit och shoppat i Skärholmen, så cyklade Vani en sväng förbi mig och vi fortsatte mot Rönninge. Där köpte vi glass! MYSPYS!
Efter några minuters tänkande, cyklade vi hem till Johanna Holmberg. Där stannade vi ett tag, och bestämmde oss för att åka till bergviksbryggan. Det var ingen där, så Vanessa och Johanna fick för sg att bada!! Knäppgökar..  OCH eftersom att dom inte hade badkläder med sig så åkte de hem utan underkläder, haha.
På vägen tillbaka åkte vi förbi Lines hus och blajjadelite om absolut ingenting. haha, herre gud..

Å herre gud, detta börjar bli lite väl långt och lite väl detaljerat. AJA!

..Sen köpte vi godis och satte oss vid sjönviksparken. MYSPYS igen, haha.
Och nu sitter vi här. asdfdgvbhjmnvgfcseertfv. Okej, jag fick damp :)(Y)

Men nu räcker det, och jag orkar verkligen inte skriva mer, och jag vet nu att jag inte komme skaffa mig en blogg! Herre guuuuuuuuud! agbhjklhngfdfrghj
pusss! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0