snabbis datorn dör snart

Heej kära läsare!!
jag vet att jag är sems på att blogga men har inte haft någon blogglust på sista tiden och för den delen ingen tid :P
bu sitter jag ute i spanien det är varmt men det regnar :(
Igår så komfirmerade sig min kusin oscar. Vi satt i kyrckan i typ 2 timmar. Det var så himmla tråkit så efter en timme drog Jag, David, Sara och Aron och köpte godis :Dn efter fast sen kom vi tillbacka så oscar inte skule bli ledsen :P
Sen efter kyrckan var det stor fest på någon resturand och vi hade det super trevligt :D

Lite bilder:

Nej bilder får det bli sen eftersom min dator snart kommer dö.

tänkte bara säga att i morgon kommer jag hem om flygplanen lyfter på grund av den jävla vulkanen :(

Vi se då

Puss på er :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0