_

Hej hur mår ni? Själv mår jag bra utom att jag har jätte ont i mina ben och i min rygg :( Inte okej.


Idag så vaknade jag kl 9 av att min pappa kom in och frågade om jag skulle med till skärholmen och det var klart jag ville, jag skulle köpa en mössa men hittade ingen :( Jag hade jag ju bara en lektion i skolan igentligen och det var idrott men eftersom jag har ont i ryggen och mina ben så sket jag i den och bara var hem och tog det lugnt. Jag skulle pluggat idag men det blide inte så.


Sen vid halv 7 tiden gick jag och David till ungdomens hus för att vi skulle på öppen sång! Jag hade det riktigt mysigt med massa sköna människor. Men nu ska jag ta en Alvedon och lägga mig i sängen för att fortsätta titta på Veckans kanin :P   


PS. imorgon börjar jag halv 12 och har bara matte prov sen slutar jag :D Sen får vi se om jag tillbringar min dag tillsammans med Ebba och Alva. Jag har saknat dom riktigt mycket, två
underbara tjejer <3



Puss och god natt :) <3


Kommentarer
Postat av: matilda- en blogg om mitt liv & drömmen om justin bieber

älska bloggen, (:

gillar dy justin biebeR? :D

2010-11-25 @ 23:28:23
URL: http://matildaasvennerlind.blogg.se/
Postat av: Lea

fin du är i lockarna :O :)

2010-11-26 @ 15:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0