Riktigt skön vecka ;)

Hej bloggen jag har haft en jätte bra vecka hittills. I måndags så var jag i skolan som vanligt och vi fick sluta en timme tidigare ;)  Sen åkte jag till Stora mossen för att gå på en föreläsning som inte gav ett skit. Jag missade tvår timmar för att gå på den… aldrig mer säger jag!!  Sen igår (Tisdag) så åkte jag till skolan som vanligt men när jag kommer dit och vi börjat så kommer våran biträdande rektor in och säger att vi får sluta efter som våra lärare är sjuka så jag fick sluta halv 10 istället för 4 ;) Sen gick jag hem till Line för hon var sjuk.. men vi skulle ändå plugga. Sen idag (Onsdag) så hade vi en vanlig dag slutade halv 3 och åkte hem byte om och gick sedan upp till sjukgymnasten för att kolla min rygg och nacke, det gick jätte bra. Mitt bäcken ben var tydligen snett så det drog vi till, jag fick även el i ryggen och det var jätte skönt sen var det lite mer saker men kommer inte ihåg allt :P Jag ska tillbaka dit på tisdag för att få el i nacken :D efter det gick jag till träningen och hade två timmar och det gick ganska bra ;) Sen imorgon börjar jag skolan halv 3 med idrott sen slutar jag. Får se om jag struntar i idrotten och bara stannar hemma och pluggar ;) sen på fredag så börjar jag halv 12 istället för 8 och dån har jag bara matte prov sen slutar jag. Sen på söndag är det ju första advent och vet ni vad jag ska göra då? Jag ska träffa mina älskade brudar på en advents frukost på fiket, det kommer bli super mysigt. <3 Snacka om att jag har och kommer få en riktigt lyx vecka eller vad säger ni? ;D <3    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0