Då var min studie dag slut :(

Hej Bloggen idag har jag haft studiedag och det behövde jag verkligen ;)

Min dag började halv 11 då jag vaknade och började sätta stenar på min dräkt ;)

Resultatet:

Sen vid halv ett då åkte jag med pappa till Viasat huset där han jobbar för att hjälpa han att packa om bussen för att han skulle på mässa idag. I Viasat huset så jobbar även massa radio stationer, och massa andra tv program så jag fick gå in i studion :D det var skit kul.

 

Sen vid fyra åkte vi på samtal i skolan och det gick jätte bra, Duktig flicka jag är ;) sen skulle jag ha tränat men näsan rinner och jag var allmänt seg så det fick bli att stanna hemma idag och sätta mera stenar på min dräkt.

Men nu ska jag sova eftersom jag har skola imorgon :(

Nattinatti :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0