En ganska mysigt dag ;)

Hej bloggen :)
Idag har jag haft en mycket trevlig dag förutom att vi började kl 8.15 :( fast vi hade bara bibliotekskunskap då,  sen så hade vi engelska då vi fick jobba fritt. Då satt jag och Line ute i korridoren vid datorerna då det plötsligt kommer massa tjejer med stora godis skålar ;)  Då har alltså elevrådet köpt in 22 KG godis eftersom det är halowen för att dela ut till oss på våran IDROTTSskola, hahaha bra där ;) sen så kom Niklas och Elias så vi satt och pratade med dom sen gick vi och åt skit äcklig mat som vanligt :( sen när vi ätit klart och satt oss i sofforna kommer stackars Mattias som haft körtelfeber så vi gick till lunchen igen och gjorde han sällskap sen efter Lunch hade vi två lektioner, SO och Idrott. På SO blev det kalabalik för att läraren tog en tjejs Iphone 4, orkar inte berätta detaljer. Sen när vi slutat så mötte vi Niklas vid tåget och han skulle vara domare idag och skulle inte hinna hem så vi stannade med han och tog en fika på fiket sen var det bara att skynda hem och äta och byta om för 2 ½ timme träning ;)

Träningen gick åt helvete kan jag säga er. Och det värsta jag vet är när det kommer in ett helt jävla innebandy lag och ska kolla och visslar och applåderar, man skäms bara då…

Nej nu ska jag sova för imorgon är det sista dagen innan HÖSTLOVET!!!!!!! *Jippi*

Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: becca

nattens blogg vinanre är utvald och publicerad :D blev du den lyckliga vinnaren? Kika in och se efter :b



Annars allt bra med dej denna freda morron?

2010-10-29 @ 08:46:56
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Saga Weman

Hejsan! Vill du vara med och tävla om "Dagens blogg"? Du får länkningar i en hel vecka. Jag utser en ny vinnare varje dag. Passa på och vinn idag. Kramar Saga. Gå in på http://Lookbook.blogg.se

2010-10-30 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0