Komentera mer!!



God kväll bloggen och alla läsare! Hur mår ni? Själv mår jag ganska bra utom att jag har huvudvärk men men..

Min dag har varit ganska bra hade SH prov och det kändes helt okej så hoppas på minst ett G i alla fall :P sen har jag även sprungit cooper i skolan idag. Det gick jätte bra jag sprang på 8.46 och var där med bästa tjejen av breddare på skolan (Som sprungit i år) Super kul :P men lite surt var det om jag hade sprungit lite snabbare så hade jag fått jätte bra men men :P

Sen efter skolan gick jag till Lea där jag var fram till kl halv 6 då vi åkte till träningen. Träningen gick skit dåligt men marken var i alla fall kul eller hur flickor ;) på Marken var det bara jag, Lea och Alexandra och vi hade egen mark eftersom Linn jobbade :P

Och nu till det bästa ;) imorgon är jag LEDIG och jag är så HÄR lycklig :)

Men nu ska jag gå upp och titta på Paradise hotel :D

NattiNatti  <3

 


Kommentarer
Postat av: Line

Bästa breddaren på skolan? Det kan du ju inte veta, det finns typ tre breddklassen till Vanessa.. :s <3

2010-10-15 @ 10:42:47
URL: http://oonline.blogg.se/
Postat av: Vanessa

SV: jo för Elin sa det. hon ba jag har inte haft en enda tjej som sprungit på bättre tid ;)

2010-10-15 @ 16:09:31
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0