Skooooooola!

Hej alla hur mår ni idag? Själv mår jag ganska bra är bara jätte trött och ganska seg i huvet men livet går endå vidare ;)

Nu sitter jag här i Data salen med Laila, Sofia, Silvia, Anna och Line och vi har igentligen NO men alla bloggar typ just nu speciellt Line min kära vän som inte alls gör något vättigt just nu ;)

Och förlåt för sämsta uppdateringen men jag har inte haft tid eller ork och det är ju inte så ovanligt men men kan berätta om dagarna som gått denna vecka :P

 Måndag:

I måndags så kom jag till skolan kvart i 8 och när jag kommer in i skolan är hela skolan typ tom, då visar det sig att vi hade sov morgon till kl kvart över 9 så jag och Line satte oss i en soffa och halv sov :P

 Tisdag (Igår):

I går så hade vi en riktigt skön dag vi började 8.25 med No och sen så hade vi bara engelska sen skulle vi till Vårby gård för att Bowla. Det tog lite tid att komma dit men väl där så hade vi riktigt trevligt :)

Sen skulle jag till min kusin så jag går till henne så är det ingen som öppnar då har hon glömt att jag skulle komma så då var det bara att gå hem. Sen vid kl 5 så ringde Åsa och frågade om jag kunde hämta Cassandra och Natalie eftersom hon satt i bilkö och dagiset stängde kl 17.30 så det var bara att springa till skogsäng. Sen när vi kom hem så han jag bara vara hemma i en halv timme innan jag var tvungen att springa till skogsäng igen för sång sen var det bara att gå hem och sova var as trött J

 

Men nu måste jag gå börjar snart J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0