Bråk i skolan...

Halloj nu har jag precis komit hem från skolan. Min dag har varit jätte bra :) hur har er dag varit?

Min dag började kl fem i halv nio med naturkunskap som vi hade fram till lunch sen hade vi typ matte och sen geografi. Och vet ni det var jätte läskigt när vi hade rast från geografin så sitter vi där uppe vid antren och så kommer det in en kille som är helt blodig i ansiktet och på kläderna på sin kompis kläder och fy det var jätte läskigt så hör vi hur han skriker och slår på vägen på toaletten och sen hör vi hur hela spegen krossas jag blev jätte rädd och det låg blod på hela golvet :(  Sen så visade det säg att han och en annan 93 hade bråkat och det blev värsta kalla baliken (Stavning)

Sen efter geografin så hade vi klassråd och man skulle få välja mentor och Saras mentorsgrupp skulle ha bild på morgonen och få sluta kl kl 1 medans tomas skulle börja 12 och sluta halv 4 så alla valde typ sara bara för att ha på morgonen men alla ville igentligen ha tomas :P aja men nu ska ja vila lite innan träningen :D


Kolla min nya frisyr som Silvia gjorde i skolan på mig :D



Vad tycks? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0