.

Hej bloggen, dålig uppdatering som vanligt jag vet :P

Idag har jag varit i skolan som vanligt och vi började med Naturkunskap kl halv 9 :) på naturkunskapen så började vi med våra undersökningar och jag och Line skulle ta blodtrycket på rökare och icke rökare, men vi hade ett problem. Inga typ vågade säga att som rökte så vi måste fortsätta imorgon :P sen hade vi tråkig engelska och efter det var det gym. Jag och Line hade bokat en tid för privat instruktion och det gick super bra :)

Sen fick jag också reda på att min kära vän Maria Runow ska sluta i våran klass :( jätte tråkigt jag kommer verkligen sakna henne.

Och sen måste jag bara säga att Elin är en sån sjukt bra lärare, lätt bästa läraren vi har :D

När jag kom hem från skolan så åkte jag till Berit en sömmerska och prövade min nya träningsdräkt, ska dit imorgon igen och förhoppnings vis är den nästan klar då. Efter att vi varit hos Berit så skjutsade pappa mig till Unkan där jag skulle ha sång men jag var ju en timme tidig så jag gick in på unkan och var lite social och sen sa Lotta att jag kunde gå in och sjunka tidigare så jag hade sång i en och en halv timme :D  

Och nu sitter jag här :) men nu ska jag vara lite social mot dom på Facebook och Micke :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0