IDOL 2010!!!!! :D

Hej jag vet att jag inte är den bästa på att blogga men man har ju ett liv :P

Tänkte berätta lite om dagarna som gått. I söndags så skulle vi på bio med Silvia, Nathali och några fler men det slutade med att jag och Line åkte hem och dom andra gick på filmen orkar inte berätta men vi hade missat en halv timme av filmen så vi ville inte betala kort och gott berättat :)

Sen igår så hände inget speciellt och idag så var det en vanlig skol dag utom på eftermiddan då jag och typ 7 st till fick våra efterlängtade gymkort :)  Sen stannade jag, Ida och Rikard kvar och tränade… jag kan säga så här jag har skit ont i mina armar :P

Men nu ska jag lägga mig och kolla på IDOL 2010 som börjar idag och ni anar inte hur mycket jag längtat, jag älskar det programet och då ska vi inte snacka om hur mycket jag diggar IDOL reklamen som går på tv nu ;)

Men nu ska jag ta och kolla på idol men vi hörs ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0