Uppvisning sen blev det shopping :)

Idag har jag gjort ganska mycket min dag började redan kl kvart över 8 då jag gick upp eftersom jag var tvungen att fixa mitt hår och det idag för att vi skulle ha upp visning. Sen var det bara att gå upp till ishallen för två timmars träning innan uppvisningen :) Uppvisningen gick super bar åkte fel fritt kort program och hade min nya dräkt :D

Efter uppvisningen var det bara att skynda hem för att sedan åka till skärholmen för lite shopping.

Jag fick med mig ungefär det här:

 




Det är inte riktigt dom kläderna men nästan.

I skärholmen mötte vi Polarna Johansson som vi lunchade med , det var mycket trevligt ^^
sen åkte vi hem och jag har bara tagit det lungt pluggat lite och kollat på Idol avsnitten jag missat så nu är jag ikapp igen :D 

Imorgon ska vi till min gud mor (Polarna Johansson) för att fira henne eftersom hon fyllt år. Sen är det träning på kvällen som gäller.

Men först ska jag sova några timmar, fick gå upp på tok för tidigt i morse!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0