Black swan

God morgon på er!
Just nu så är det så sjukt fint väder ute, klockan är bara halv elva och det är redan 19 grader ute(Y)
Snart kommer mina små kusiner ner hit och ska leka med mig ;) så jag måste skriva det här lite fort!
Igår så spenderade jag min dag och kväll med mina underbara vänner. Dan började med att jag och Lea åkte in till stan och shoppade lite. Jag fick inte med mig så mycket bara några små saker. Sen åt vi på Jensens bofhus och det var super gott som vanligt. Sen åkte vi hem och jag fick träffa Leas farmor och Farfar som är här från Serbien. Sen gick jag hem för att Felicia, Ellinor, Emelie och Karin skulle komma hit och grilla. när vi sedan grillat klart så begav vi oss ner till Rönninge eftersom vi skulle hem till Malin och se Black swan. Black swan var ganska läskig men ändå jätte bra, verkligen se värd. Men nu ska jag möta Lea i centrum och snart kommer la kusinerna med! ;)
 


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: felicia

;DDD

2011-04-25 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0