Fredag 15/4

Det är en sån här underbar dag idag vet ni varför? Jo för det är Fredag, Det är lov, solen lyser och det är lov haha :D
Idag har det varit en jätte skön dag och det har hänt ganska mycket, jag ska ta det från början.
Först så fick vi våran leverans av kakor till skolan som vi var tvungna att ta hand om. Jag kan säga så här nu, jag har jättejätte ont i händerna efter att ha burit kakor upp och ner i hela skolan och även hem.
Men varför klaga nu när det är loooooooov!
Sen hände det också en olycka på idrotten och fråga inte vad för det vet jag inte. Men Silvia blev typ uppkastad i luften och skulle sen landa men ramlade och gjorde sig jätte illa så ambulans fick komma! Hoppas allt gick bra.
 
Sen var också våran saknade Sasja som har flyttat till Bali (Stavas det så?) :( Men nu är han äntligen i Sverige och ska stanna i tre veckor (Y)
 
Ikväll har jag inga planer utom att Sara mammas kompis ska komma med sina tvillingar :P
 
Men nu ska jag ta och sätta punkt ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0