Igelstaloppet!

Hej jag vet att jag inte bloggat på ett tag och att jag varje gång säger att jag ska bli bättre på det, men sen kommer det upp något och det blir samma sak igen. Men idag har jag sprungit Igelstaloppet i skolan som var 7,3 kilometer. Jag är riktigt nöjd med min prestation. Det var riktigt jobbigt i början men sen kom man igång igen och jag gick endast två gånger och dessa två gånger var i några riktigt jobbiga backar. Men jag tog mig igenom loppet på en tid som var 41 minuter och blev där med första tjejen i klassen. Jag blev på 49 plats av hela skolan och där av riktigt nöjd!!
Jag fick dock några riktigt jobbiga skavsår/blåsor på mina fötter. Jag kunde inte ens gå med mina skor på till bussen så fick gå utan. På vägen till bussen blev jag också ner sprutad med vatten av en bil som körde förbi, inte kul eller jo lite haha :P
Men nu ska jag ta det lugnt och snart gå och lägga mig eftersom jag ska jobba imorgon från halv tio till typ 5. Sen är det ju valborg så jag ska på tjej middag hos Amanda och det ska bli super mysigt! :D
 

Taggad tjej innan loppet!


Två tjejer som taggar för att springa 7.3 km



Nöjda tjejer efter loppet!

God natt!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0