Varför alltid ha en rubrik?!

Hej mina fina läsare! Förlåt för att jag inte bloggade mer igår, men jag kom hem vid halv 1 tiden. Kvällen började riktigt bra då jag, Malin, Karin och Ellinor satt vid bergviks bryggan och grillade. Sen kom också Daniel, Martin, Erik, William och 3 random killar. Efter vi suttit där i 2 timmar och bara pratat så gick vi tjejer hem till Malin och bara tog det lungt och även Martin, William och Daniel kom dit senare!
 När jag kom hem sen vid halv 1 så var ju super trött och skulle lägga mig men fastnade i stället framför dator där jag satt och chattade med en barndomsvän som heter Marcus som jag inte träffat på hur många år som helst. Vi låg och pratade till klockan 3 om allt mellan himmel och gjord (Hatar när folk säger så) och det var jätte trevligt!

 
Nu på morran så har jag gjort ganska mycket. Jag har slipat ett bord, hamrat sönder en sten trappa och ska nu plugga innan jag ska på sån klockan 2.
Hoppas ni får en bra dag!
 
Pusspuss! <3


Marcus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0