Copenhagen

Då var jag hør i copenhagen som dom søger hør. jag kom fram klockan tre och vi har hunnit med massa! Vi har varit och trønat och varit hos Lauras mormor på jul frukost som dom søger hør. frukost fær dom ør lunch. Jag fick trøffa hela hennes sløkt och spela massa spel, hur trevligt som helst.Ishallen hør ør som ett tølt bara men isen ør riktigt skæn. Laura och jag trønade en halv timme och det gick riktigt bra, stod flera stycken 2 axel. Nu sitter jag i Lauras rum och vi ska snart sova eftersom vi ska upp klockan åtta imorgon. Laura har vørldens gulligaste lille bror och vørldens coolaste stora syster. en riktigt skæn familj! Men nu ska jag vara lite social! ;) Jag vet att det ser konstigt ut nør jag skriver med dom har ju inte åøæ aa hahaha :P Pusspuss

Kommentarer
Postat av: espe

Hoppas du får en bra vecka gumman! Vi saknar dig redan! Kram



Mamma

2011-12-26 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0