Härlig dag! ;)

shena hallå!
Nu har jag precis kommit hem från Kristoffer där jag var tillsammans med Line och Lea. Vi gjorde inte så mycket, vi satt mest och bara pratade.
Min dag idag har varit rätt så bra utom den sega skoldagen! Efter skolan så åkte jag, Line och Lea in till stan där vi skulle fika och shoppa lite. För min del blev det ingen shopping för jag hittade inget. Vid 7 tiden åkte vi hem till goa Rönninge då vi bestämde oss för att våldgästa Krickan! Vi gömde oss bakom dörren och Line häll för nyckelhålet. Men otur vi hade så var det inte Krickan som öppnade utan hans mamma :P menmen. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film och vara lite social mot mina kära vänner! Och imorgon för jag inte heller träna eftersom att jag tävlar på söndag och konståkningsvärlden har så konstiga regler... Så imorgon blir det sovmorgon :(
Nej nu sätter jag punkt här.
 
Pusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0