HJÄÄÄÄÄÄLP!!

Nu är det så här att jag behöver hjälp av er konståkare som läser min blogg!
Jag har fått jätte ont i mina vrister på grund av skridskorna.
Jag kan inte ens sätta på mig mina skridskor utan att det gör svin ont och då överdriver jag verkligen inte!
Det är typ benen i vristerna som är jätte ömma.
Så nu behöver jag hjälp av er!
Har ni några bra tips på hur jag kan göra för att slippa detta problem?
Tacksam för svar eftersom jag har två tävlingar som väntar, en nästa helg och en helgen där på.

Många kramar och tack i förväg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Använd bungapads och se upp för benhinneinflammation. Helt enkelt kolla upp det.

2011-02-11 @ 07:29:32
Postat av: Vanessa

SV: Tack så mycket för tipset, det ska jag göra!

2011-02-11 @ 14:03:27
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: sandra.

jag fick också ont i mina vrister för ett tag sen, då köpte jag bungapads, dom funkar jättebra!

och jag säger som den andra som kommenterade.. se upp för benhinneinflammation! har du ont i benhinnorna också? isf kan det vara de...

2011-02-11 @ 22:22:02
URL: http://maaahalkita.blogg.se/
Postat av: Vanessa

SV: tack så mycket för tipset Sandra det ska jag verkligen pröva! Jag har inte ont i benhinnorna nu men jag kan känna lite ibland så kanske ska kolla upp det :(

2011-02-12 @ 08:54:19
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: Anonym

skumgummi! En sån där "vulkan" det hjälper! :)

2011-02-13 @ 11:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0