Jag älskar SL...!

Nu har jag äntligen kommit hem efter en halv timmes promenad hem från Rönninge, och detta eftersom dom jävla bussarna inte gick.. Jag frös typ ihjäl på vägen hem!
Min morgon började inte bättre. Det började med att inga bussar gick så pappa fick skjutsa mig, David, Gabi och Jesper ner till Rönninge. När jag sen kommer upp till tåget så är tåget som skulle gått 07.41 sent till 08.44. Så jag och Line gick ner till fiket där vi träffade Stefan Ödlund som var så himla snäll så han bjöd mig och Line på frukost. Egentligen ska jag inte klaga för jag och Line hade en jätte mysig morgon! Sen efter att vi suttit på fiket i lite mer en än timme så hade det fortfarande inte kommit ett enda tåg... Men vi gick upp och ställde oss och väntade, Gissa när tåget kom! Jo kl 10... Vi kom två timmar sen och missade alla lektioner före lunch så det enda vi gjorde idag var att göra ett samhällsprov som tog typ 30 min sen fick vi åka hem. Men men nu ska jag gå ner och äta något men jag skriver mer sen!  :D <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0