Duktiga tjejer! :D <3

ÅÅå så skönt!! nu är jag enligen hemma. Min dag har varit jätte bra. jag började kl 10 och hade bara 40 min samhällskunskap. sen efetr lunch skulle vi igentligen ha gym men efter som jag och Line behövde skriva klart våra uppsattser så stannade vi i skolan istället. Vi var skit duktiga. vi satt och verkligen rå pluggade i typ 4 och en halv timme. vi tog en paus och köpte mellis men annars så pluggade vi skit bra. så nu är jag nästan klar med svenska och samhällskunskap inlämningen som ska vara klar på fredag så det känns gött!

men nu ska jag ta och vila lite innan träningen puss på er

Juste jag glömde ju säga att den 5 februari ska jag vara med och
tävla med dessa gulliga små tjejer. Dom behövde extra åkare och det
är klart man ställer upp eller hur! :) så dom ska sy en ny dräkt och allt till mig :D
Super gulliga! :)
 


Kommentarer
Postat av: therese

Du är sååå välkommen! ;) Är superglad över att du vill hjälpa oss! :D

2011-01-19 @ 23:08:40
Postat av: Vanessa

SV: Det är klart man ställer upp! Det ska bli jätte kul! :D

2011-01-20 @ 21:28:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0