Jag blir så j*vla arg!

Hej bloggen! Nu har jag precis kommit hem från träningen som för övrigt gick ganska bra. Jag stod trippel salchow (Stavning?) på två fötter och även några dubbel axel så. Men vi hade ingen tränare idag efetsrom Linn är i fjälen och Amanda inte kunnde komma. Jag och Nicole var dom enda som tränade seriöst hela tiden. Och idag var en sån dag som jag inte klarade av en viss person vid namn XXXXX. I slutet av den sista timmen så ville jag åka mitt korta program när det bara var fem min kvar. Nej men då får inte jag det eftersom XXXXX skulle åka sitt program för 3 gången. Det som jag blev arg över var inte det att jag inte fick åka utan att XXXXX inte ens åkte sitt program utan hon bara lallade runt och hoppade inget. Det enda hon gjorde var sitt steg och detta var det som gjorde mig riktigt riktigt arg. Jag kunnde lika gärna fått åka mitt korta eftersom jag ville köra allt i programet.

Jaja men nu ska jag fortsätta titta på konståknings EM och par åkarnas korta. I morgon så är det herrarnas korta som gäller och då tävlar Kristoffer, Adrian och även Justus så det ska bli riktigt kul att se på!

Puss och god natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0