Mycket som händer just nu!

Hej och förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp.  Idag började skolan, suck... Det var riktigt tråkigt. Det ända som var kul var att träffa alla.


Lägret jag hade i helgen gick inge vidare alls, jag skulle helst vilja glömma det.  
Jag hade ont i hela kroppen speciellt i benen.  Jag fick också jätte ont i min högra armbågen från karaten.
Jag kan inte sträcka min armbåge för då gör det jätte ont, och det har typ låst sig nu så jag kan inte ha den rak. Jätte jobbigt.
sen så fyller ju jag år imorgon som ni kanske redan viste så vi hade födelsedags fest för släkten i lördags.
Jag fick jätte mycket fina presenter.
Jag fick jätte mycket pengar en typ våg tång, en film, en Jätte fin guld ring och ett par jätte fina guld örhängen. Och imorgon kommer Polarna Johansson och familjen Franco hit på middag och champagne så då ska det firas. Men nu måste jag säga hej då för jag ska villa lite innan jag ska på två timmars träning :D <3



Bild på min guldring. jag vet att man inte ser så bra ;)
Vi har en tradition i familjen att när man fyller 16 får man en guld ring (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0