Seg morgon!

God morgon bloggen!

Nu sitter jag tillsammans med Line i datasalen och vi har svenska. Vi ska göra ett grupparbete där vi ska göra en reklam för en ny vara som vi ska komma på själva. Det ska bli jätte kul!

 

Min morgon började väl inte så bra. Först var jag riktigt trött och fick verkligen tvinga mig up ur sängen. Sen så är bussen sen så jag missar tåget och sen är nästa tåg sent. Så jag fick sitta och vänta på stationen i 20 min. men nu är jag här.

Idag så har vi bara tre lektioner så vi slutar halv ett. När vi slutar gäller det för mig och Line att  åka in till stan eftersom vi ska åka och prov jobba. Jag är lite nervös!! men det går säkert bra eller hur!

Går dagen var riktigt mysigt. Jag slutade vid halv 12 redan. Sen åkte jag och hämtade mina kusiner och vi gick och hyrde film. Sen låg vi bara i min säng och myste.


 

Men nu måste jag säga hej då eftersom vi har lektion.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0