Sjuk och Träningsläger går inte ihop :(

God morgon eller god förmiddag ;)
Igår kväll kunde jag inte sova det tog typ 1000 år innan jag somnade vid halv 4 typ. Så idag gick jag upp kl 12,  Och nu sitter jag framför tv och drogar te och halstabletter eftersom jag är förkyld och ont i halsen. Imorgon börjar mitt läger så jag MÅSTE vara frisk annars vet jag inte vad jag gör, tränar ändå.  Igår så bloggade jag inget för att jag varken hade tid eller ork för det. Men igår skulle jag varit med Line men hon var tvungen att passa Elin så då åkte jag istället med mamma och handlade eftersom vi ska ha födelsedags fest här på lördag för släkten. Eftersom jag fyller år på Tisdag :D sen åkte jag direkt till Huddinge för 2 timmars träning. Träningen gick helt okej faktiskt och ni anar inte hur mycket jag längtar till lägret.  

Men nu ska jag lägga mig framför teven och bara ta det lugnt med te och halstabletter ;)


Föresten är det någon som har tips på hur man blir frisk snabbt? ;)

 

See u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0