Träningsläger - Dag 2

Vad är det för fel på mig?! Varför kan jag inte sova? Igår vaknade jag halv 5 och i dag vaknar jag 3. Men som tur var kunde jag somna om idag men vaknade sen kl 5 igen.  Men det kanske beror på att jag somnade 7 igår, Trött chey.  Lägret igår var riktigt kul men träningen vill jag helst glömma så jag nu kan ta nya tag för dagen! Igår så gjorde jag klockan på marken (en övning för att stärka knäna) och fick jätte jätte ont och kunde inte börja knät men jag kämpade på. På kvällen smörjde jag in knät och lindade det och nu känns det mycket bättre (Y) men nu måste jag gå ner och äta frulle så jag hinner till träningen. Men juste sen var det ju spansk jul afton igår och vet ni vad jag fick jo ett par vita convers. Men dom var dock för stora fick storlek 38 fast jag ska ha 37 :(  Så om någon är intresseras av att köpa dom för typ 300 kr så är det bara säga till!! :D


Nej men nu MÅSTE jag gå!!

 

See u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0