En vekca i ett inlägg!

Heej alla goa! Är det bra med er? med mig är det bara bra! Dock har vädret inte varit på topp idag men det gör inget. Idag har jag varit i skolan och sen bara jobbat. Jag tänkte berätta lite hur min vecka har sett ut och hur det kommer se ut!
 
I Måndags så jobbade jag och sen på kvällen kom Line hit för att vi var tvungna att göra klart en fysik uppgift som vi faktiskt fick MVG på! (Y) Sen i Tisdags så var jag i skolan och sen efter skolan åkte jag hem till Rebecca en snabbis och sedan åkte jag på en stipendium utdelning och fick 7000 kr! :D Sen idag Onsdag så har jag vart i skolan och jobbat. Imogron Torsdag så blir det grönalund med Pauline, Denina och Jennifer vilket kommer bli så himla kul!! På fredag så blir det först Friidrottsdag i skolan och sedan bär det av hem tillsammans med Rebecca för att sen åka och fotograferas hos en bekant. Sen på kvällen blir det att vara med Rebecca, Gabriel, Lundback och dom. Sen på lördag jobbar jag och på kvällen bir det nog att vara med några kompisar eftersom min mamma ska ha tjej kväll här. Söndag har jag inga planer för. Sen på måndag har jag sista skoldagen för ettan och sen på kvällen ska jag åka och fixa naglar! :D Sen på tisdag får jag SOMMARLOV!!!!! och sen på Fredan åker jag äntligen till GOTLAND på LÄGER i tre veckor!!!!!!
 
Det känns som denna och nästa vecka kommer gå riktigt fort eller vad säger ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0