..






Som ni kanske har fattat så har jag och min älskade vän Rebecca kommit varande jätte nära på bara någon månad. Jag vill bara berätta för er hur glad jag är över att jag fått lära känna denna underbara tjej!  Jag vet att du inte alltid har det så lätt, men jag gör mitt bästa för att du ska må så bra som möjligt och för att du ska få vara lycklig, precis så som du får mig att må. Du får mig alltid att må så bra. Men det är ingen ide att sitta och skriva väldens text för den kommer inte kunna berätta hur mycket jag älskar dig mitt hjärta! Jag vill aldrig förlora dig så jag släpper inte taget...
 
Jag älskar dig så sjukt mycket Rebecca Tengqvist <3    

Kommentarer
Postat av: becca

Fan vad jag älskar dig, och vad jag saknar dig hjärtat!! Nu på jullovet MÅSTE vi ses!! <3

2011-12-23 @ 21:14:59
URL: http://tengqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0