Gotland!

Nu är jag klar för dagen och sitter nu och myser med Lea, Laura, Denice, Justus och Malou i tv rumet. Vi försökte få igång dvd men det gick inte så bra så nu sitter vi och kollar på något tråkigt program. I morgon är det sista dagen för denna vecka eftersom det är midsommar på fredag. Vi har inga planer för midsommar än men vi funderar på att åka till visby men vi får se. På Lördag tror jag så drar andra veckan av lägret igång igen och då blir det två veckor hård tränings som gäller. Men nu ska jag kollar lite på tv och bara ta det lugnt. Rebecca om du läser detta så har jag försökt ringa dig men det går inta! :( Så hör av dig!!!


Kommentarer
Postat av: becca

älskade vän jag har varit i kroatien <3

2011-07-04 @ 01:02:40
URL: http://tengqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0