Mysmys!



God morgon mina underbara! Hur mår ni? själv år jag bra utom att jag fortfarande är lite sjukling. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag nästan inte bloggat något i helgen men jag har verkligen haft fullt upp! I fredags så åkte jag hem till Malin för att bada i hennes pol som det var 23 grader i, hur skönt som helst var det! sen på kvällen åkta jag till Nykvarn för att grilla med massa människor. sen i går (Lördag)  Så jobbade jag från halvt tio till fyra. klockan fyra när jag slutade åkte vi och hämtade upp Rebecca i Tumba för att hon skulle med hem till mig. Hela min släkt var också här! Sen vid sju tiden åkte vi in till Södertälje för att träffa Fagerström, David och Fady. Vi satt bara och pratade och tog det lugnt, sen skulle dom iväg och vi var tvungna att vänta på HB så vi stannade i Södertälje. När HB kom så satt vi på maren och bara tog det lugnt.
 
Gud vilket tråkigt inlägg detta blev! :P
 
men ska äta frukost nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0