Onsdagkväll!

God morgon! Hur mår ni? Själv mår jag bra utom att jag fortfarande har ont i halsen och är super täppt i näsan, och det blir inte bättre. Igår så tillbringade jag min dag men världens bästa Tengqvist. Vår dag började med att jag åkte och mötte henne i Östertälje för att sedan åka vidare in till Stan (Stockholm för er som inte fattar) för shopping.  I stan var det hur mycket folk som helst och hur många flack med studenter på. Studenterna var jätte tråkiga dom rörde sig knappt. Efter att vi shoppat klart åkte vi hem till Rebecca för att fixa oss och äta pannkakor för att sedan rulla vidare hem till Serrander för en chillkväll. Hemma hos han var även HB, Axel, Johan och Dennis. Bilder kommer senare!
 

Men nu ska jag försöka få tag i Rebecca eftersom hon ville ha sin kofta som hon glömde i min väska igår men jag
jobbar från 4 så hon får skynda sig!
Och sen vill jag bara berätta att just nu är min lilla vän Vilma i new york och snacka om att jag är avis på henne! Puss på dig!




Kommentarer
Postat av: becca

haha jag sov älskling <3 Vi är ju lediga :D haha tack för igår min bästa!

2011-06-02 @ 15:05:30
URL: http://beccatengqvist.blogspot.com
Postat av: Vanessa

haha tack jag vet hjärtat! Men närj jag sover går det bra att väcka mig va!? ;) tack själv bästaste du! :D <3

2011-06-03 @ 00:19:12
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: VILMA

Hoppas ni har det skit i sverige för jag har det bääst! MOHAHAHAHA!! ;) Puss på dig! <3

2011-06-03 @ 13:40:15
URL: http://vilmsla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0