.

Morning sunshines! Hur har ni sovit? Själv har jag vaknade för andra gången idag. Jag vaknade första gången av min väckar klockan som ringde redan klockan sex eftersom jag hade morgon träning som för övrigt gick ganska bra, utom en lite läskigt fall jag gjorde och slog i mitt knä men jag lever! Nu tänkte jag att jag skulle klä på mig och sedan gå över till min mormor och morfar som kom hem från Spanien igår (I N T E alls A V I S) och sen klockan två så ska jag på möte med ungdomsrådet och klockan fem har jag utvecklingssamtal som är anledningen till att vi är lediga idag!
 
Men nu ska jag ta det lite lugnt ha det gott!
 
Puss på er!


Jag vet att jag ser tjock ut men orka inte bry mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0