Huvudstaden!

Hej nu har jag äntligen kommit hem efter en dag i Stockholm och med träning. Min dag började redan klockan kvart över sex på morgonen då jag gick upp för att jag skulle ha träning. Efter träningen kom jag hem tog det lugnt och fixade mig för att sedan möta upp Lea och Gabi för att åka in till huvudstaden! ;) Jag fick inte med så mycket hem, jag fick bara med mig hem ett par solglasögon och ett par marinblå chinos (Y) Efter att vi hade shoppat färdigt så gick vi och åt på restaurangen “Jensen’s bofhus”. Denna restaurang ligger ungefär vid T-Centralen fast nere och verkligen en restaurang att rekommendera. Jag åt Kött och pommes och gissa vd jag betalade.. jo bara 49 kr jätte billigt och definitivt en ny favorit!
När jag kom hem var det bara att springa till träningen som för den delen gick jätte dåligt! Jag har tappat min motivation helt får att träningen alltid ser likadana ut, vi gör aldrig något nytt utan bara samma saker hela tiden och man blir riktigt trött på det och därav tappar man motivationen! Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla BB för jag är helt slut!
 
God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0