Ingen rubrik! ;)

God kväll! Idag blev det ingen ute kväll med mina fina vänner för min del eftersom jag hade träning från halv åtta till nio, och dessutom har jag DM imorgon och måste du vara utvilad för att kunna prestera.
Vilket jag vill. Men imorgon blir det förhoppnings vis bio på kvällen och filmen vi tänkte se är “Hur måna lingon finns det i världen”.  Någon som sett den?
 
Men nu ska jag nog lägga mig och sova eftersom jag inte är riktigt kry. Jag känner mig ganska hängig och inte speciellt frisk efter halsflussen och ni vet ju hur man blir när man känner sig sjuk. Man börjar inbilla sig att man är mer sjuk än vad man egentligen är, eller har jag fel?  men imorgon blir det att kämpa!
 
Önska mig lycka till imorgon!
 
Puss och god natt!



Bild från när vi var hos Linnea för någon helg sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0